-->

2013. március 10., vasárnap

Felfedezes

Most mar eltelt annyi ido, hogy neha van idom, meg erom arra, hogy megprobalkozzam a kornyek felfedezesevel. Az egyik hetvegen mar sikeresen felfedeztem a belvarost, ahol mar a Gamers World es a Games Workshop nevu helyek lokalozacioja is megtortent. :) Ezek tarsas-, es szerepjatekboltok, ahol rengeteg erdekesseg kaphato. :) Utobbiban mar le is adtam egy rendelest, es ha minden igaz, par napon belul megerkezik egy Blood Bowl tarsas, amire mar majdnem 20 eve fenem a fogam.

Most vegre sikerul megszerezni, es egy extra Skaven csapatot is rendeltem hozza, igy lesz meg egy az alap emberen es orkon kivul. :) Egyebkent nagyon szep a varos, nem igazan kelti egy nagyvaros erzetet, leginkabb a videkies hangulat dominal. Ennek ellenere rengeteg az ember, es mivel en azt nem nagyon csipem, ezert Dublin kulteruleten meg mindig jobban erzem magam.

Nagyon orulok, hogy a varos szelen sikerult alberletet talalni, es azt hiszem, hogy ha ugy dontunk, hogy itt maradunk egy darabig, es masik alberletet keresunk, akkor azt a kornyeken fogjuk megtenni, mert szerintem nagyon jo kornyeket sikerult talalni.

A tegnapi napon G-vel szinten nekivagtunk egy felfedezoturanak, es nagyon jo helyeket ismertem meg. Eloszor is egy Asia Market elnevezesu kinai piacot jartunk be, ahol mindenfele kulonleges azsiai erdekesseget lehetett vasarolni. En is vettem mindenfele fuszereket, gombakat, valamilyen olajban aztatott bambuszt, meg tofut is.

Ezutan felfedeztunk egy Szushi ettermet, es ami a legmeglepobb volt, hogy az ebedmenun a 10 lehetosegbol kb 4 vegetarianus volt, vagyis azt veszem eszre, mintha itt nagyobb kulturaja lenne ennek. Evoeszkoznek csak palcika volt, ugyhogy megkuzdottem vele. G szerint egesz ugyes voltam, de mivel rettenetesen finom volt, ezert biztosan lesz meg alkalmam gyakorolni a jovoben. :) Mindenkeppen szeretnem elvinni Csigat is, amikor kijon jovoheten. :)

Az ara sem volt egyebkent annyira durva. 10 eurot koltottem, es egy levest meg egy foetelt ettem, ugyhogy valamennyivel tenyleg dragabb, mint az otthoni, de egyaltalan nem sokkal. Es ha a fizetesekhez viszonyitott aranyt nezzuk, akkor nincs is mirol beszelni.

A kovetkezo allomas egy Ir pub volt, ami mar messzebb a varostol, es kozelebb az alberlethez talalhato. A nevere nem emlekszem, de majd megkerdem G-t, mert oda is elmegyunk majd Csigaval, mert hihetetlen hangulatos volt. :) Pont olyan volt, mint amilyenre az ember gondol, amikor az Ir kocsmakon jar az esze. :) Tobb kulonallo terem, mindenhol kandallo, az egyik helyen elozene, es mindenhol olyan diszitesek, hogy az ember tobb napig el tudna lenni ott, es meg ugy sem tudna megvizsgalni az osszeset. Valoszinuleg a sokadik latogatas alkalmaval is fedezhet fel valami ujat az ember.

Ez mar egy kicsit dragabb hely volt, de igazabol biztos vagyok benne, hogy otthon egy hasonlo helyen legalabb ugyanilyen arakkal lehetne talalkozni.

A nap zarasakent pedig hazamentunk, es megneztuk a Irorszag - Franciaorszag rogbimeccset, ami 13-13as dontetlennel vegzodott. A szabalyokat meg nem sikerult teljesen felfognom, de majd idovel az is megtortenik. Itt egy osszefoglalo, ha valakit erdekelne. :) Nagyon durva egy sport, szerintem meg akar a boxnal is kemenyebb. Ott egyszerre csak par percet kell kibirni a ringben, de itt szinte vegig menni kell, es nem vagyok biztos benne, hogy szivesen eleallnek barmelyik jatekosnak, amikor szalad felem a labdaval. :)

A vegen meg elujsagoltam a rendelt Blood Bowl-t G-nek, es elmeseltem a hasonlosagot a rogbivel, ugyhogy lehet kiprobalnak majd Ok is, ha megerkezik. :)

Szoval most mar kezdem megismerni a kornyeket, es egyelore nagyon tetszik, amit tapasztalok. Alig varom, hogy Csigaval is elmehessuk egy-egy felfedezokorutra. Remelem nem lesz nagyon rossz ido jovoheten, mert mostanaban azert megintcsak log az eso laba. G szerint husvet utan kezdodik a joido. Remelem igy lesz, az mar hamarosan itt van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése